czwartek, 27 marca 2014

Szaro-buro za oknem.

I w takie właśnie dni nie ma lepszego lekarstwa jak domowa sesja zdjęciowa czy przeglądanie zdjęć jak to było tydzień temu :D
Ja się dodatkowo pocieszam buszując po Alkowej szafie i oglądając zakupione nowości w sh ;)
Może uda mi się wykombinować jakieś stylóweczki choć talentu to ja do tego nie mam (ma za to kilka innych mam od których ściągam pomysły ;p) idzie wiosna królują żywe kolory, chciałam kupić czerwone i zielone spodnie dla Alka ale tak się złożyło że nawet nie wiem czy były bo zaczął marudzić bardzo i szybko wyszliśmy.
Wczoraj byliśmy u lekarza bo potrzebowałam skierowania do ortopedy.... nigdy więcej nie pojedziemy na Hipoteczną !!!! Ten lekarz sam jest chory ! Jak nie krzywy kręgosłup to krzywa kość piszczelowa jak nie to to coś z osią symetrii i tak w koło a nie uśmiecha nam się co miesiąc do ortopedy jeździć bo ten coraz to nowsze choroby wymyśla a zapytany o tą wcześniejsza twierdzi że takowej nie ma... Drogie mamy z Lublina i okolic które chodzą do lekarza w Lublinie może mogły byście polecić dobrego ortopedę? Z góry dziękujemy.

Z racji tego że Alek już siedzi, zaczynamy poszukiwania spacerówki i krzesełka. Tak na prawdę mam kilka typów spacerówek ale czy Romek się zgodzi? Zobaczymy.

Zostawiam was ze zdjęciami ze spacerków.











a to troszeczkę nowsze 







 

9 komentarzy:

  1. Jakie słodkie zdjęcia...a Synek śliczniusi :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) a jaki Synek podobny do Mamy, tak na pierwszy rzut oka widzę :)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Twój image taki trochę punkowski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać po kim uśmiech Alanek ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, ze robicie tak dużo zdjęć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. my chodzimy właśnie na Hipoteczną, do dr Araba i jestem bardzo zadowolona. Nigdy nie wymyślał nam chorób. Owszem ma czasem dziwne pomysły np. kazał mi uczyć dziecko raczkować (Filip miał 5 m-cy), ale ogólnie jest ok, nie mam mu nic do zarzucenia. No moze poza tym,że gabinet mógłby być bardziej przystosowany do dzieci, jakieś zabawki, kolory, materac na podlodze do oceniania jak się dziecko porusza, a nie ta leżanka, gdzie dziecko nie ma gdzie się przemieścić, a lekarz chce oceniać jego ruchliwość, siadanie itd. ale ogolnie jak dla mnie nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie szlak z p.Arabem trafia już

      Usuń
    2. druga przychodnia jest na ul.Magnoliowej, tam jest kilku lekarzy, ale też różne opinie słyszałam.

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia;)
    Z ortopedą nie pomogę, bo my chodzimy prywatnie. A tak w zasadzie, to byliśmy tylko dwa razy i nawet nie jestem w stanie ocenić czy on jest dobry czy nie;)

    OdpowiedzUsuń