wtorek, 25 marca 2014

Nowe umiejętności.

Tacy jesteśmy dumni że och i ach ;)
Po kilku nerwowych dniach gdy to p.Alan maruda jakich mało taką miłą niespodziankę nam sprawił  ;) no tak po prostu leżymy sobie na łóżku w zasadzie ja leże i podnoszę Alanka, posadziłam go dosłownie na kilka sekund trzymając za plecki a tu naglę się odepchną i bach siedzi sam ;D siedzi !!! Bez wyginania składania i różnych takich !  Od razu za telefon złapałam i zdjęcia robiłam, jak już wiadomo telefon stary to i kiepska jakość ale do aparatu za daleko było (myślałam że posiedzi tak tylko kilka sekund ale nie siedział aż 3 minuty ;D ). No dumni jesteśmy i już !


Z racji tego że mam ogrom niedodanych zdjęć pozwolę sobie dodać te najstarsze niedodane ;p
(za momęcik przejże posty bo wydaje mi się że z jeszcze jednej sesji zdjecia niedodane)





11 komentarzy:

  1. słodki jest:) w końcu dotarłam na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Gratuluję nowych umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla malucha :)
    Ciepło się robi to i okazja na spacerki większa a co za tym idzie więcej zdjęć :)
    Pozdawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy ten Wasz Synek :) i gratuluję siedzenia.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe na tym zdjęciu wygląda na nieco zaskoczonego faktem siedzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski;) Gratuluję nowej umiejętności;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Heja, nominowałam Cię do Liebster Blog Award :), zapraszam do siebie po szczegóły.

    Pozdrawiam,
    http://jagodowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak siedzi Fajniutko :D Mój na razie 3 sekundowiec ;) ale ćwiczy namiętnie :D

    OdpowiedzUsuń