czwartek, 6 lutego 2014

102.Spacerowo ;)

Kochane nie wiem co to się z tym blogiem porobiło !
Jednym się rozłazi innym nie, mam nadzieję że już wszystko ok bo odrobinę zmniejszyłam szerokość bloga, mi bynajmniej nic się nie rozłaziło.
Niektórych już zaobserwowaliśmy innych jeszcze nie.... niebawem zaobserwujemy resztę może nawet dziś jak znajdę czas.
Dziś choć pogoda nie była tak cudowna jak wczorajsza i przedwczorajsza wyszliśmy na spacer, nie dodam zdjęć okolicy bo kogo interesuje zamarznięta rzeka i zaspy z domieszką piachu po pas.
Oczywiście zdjęcia Luśka są mało ale są ;)
Ostatnio mama postawiła sobie kilka celów, jednym z nich było przynajmniej raz w tygodniu wyjść na świeże powietrze (w zimie zawsze mam z tym ogromny problem).
Tak sobie pomyślałam że skoro w blogowym światku króluje na top 10 post o karmieniu piersią to dodam i ja takowy dodam, ale po głębszych przemyśleniach nie chcę się wystawiać na lincz bo te co piersią nie karmiły to zło wcielone także no ;)
Dziś pewnie czeka mnie robota do samej nocy bo sobie ambitne zadanie postawiłam a efektami mam zamiar się pochwalić jutro jak go wykonam (nie będę pisała o co chodzi bo nie wiem czy dziś podołam).
Wiecie widziałam ostatnio takie fajne coś a mianowicie "okładkę na książeczkę zdrowia" zrobioną z materiału hmmm... może i ja coś takiego dla Luśka stworzę, szyć przecież nie umiem ale będzie śmiesznie ;)
No dobra czas na zdjęcia ze spaceru i nie tylko ;)







DOBRANOC.
 


19 komentarzy:

  1. Spacerki to dobra sprawa jest :))
    Alanek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Wychodźcie wychodźcie! Warto! My chodzimy codziennie - chyba, że leje, to czasem siedzimy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. My też mamy własnoręcznie uszytą okładkę na książeczkę zdrowia :) Cieszy bardzo bo samodzielna robota a i wyjątkowa jest :) Szkoda, że zdjęć nie można dodawać w komentarzach bo chętnie bym się pochwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. hmm pisalo wozek 3 w 1 http://allegro.pl/okazja-wozek-kamil-fotel-karex-gratisy-kolory-raty-i3886351308.html

      Usuń
  5. Pewnie trzeba wychodzić i w zimę :) Ciekawe co tam stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zimą to i mi się nie chce wychodzić na spacery;)
    A Alanek jest rozbrajająco uroczy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja "karmiłam" tylko miesiąc i co, świat się nie zawalił ;)
    Bardzo podobają mi się drugie i trzecie zdjęcie od dołu :) Synuś wyjątkowo cudnie na nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Przystojniak mały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozjeżdżać mi się dalej rozjeżdża, ale to przez moje ustawienia Chroma. Zmniejszając niechcący ucięłaś kawałek nagłówka... :( Chyba wiem z jakiego programu (a w zasadzie z jakiej stronki) korzystałaś podczas robienia nagłówka :D
    Syn Ci rośnie niezwykle przystojny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak wiem dzis go zmienie ;) tak he z tego samego ;)

      Usuń
  10. Jaki słodziutki ;) piękny.

    OdpowiedzUsuń