środa, 5 lutego 2014

101. Alankowe zmiany.

Wiem że u niektórych wyświetla się początek posta więc tak na wstępie poinformuje że post dotyczy naszych zmian, osoby które nie mają czasu nie muszą czytać bo post jest nudny ;)



Jak już każdy z odwiedzających zauważył, na naszym blogu doszło do kilku zmian.
Ciągle coś zmieniamy i udoskonalamy, (tak przynajmniej mi się wydaje).
Zmieniony został wygląd, taki standardowy bo nie miałam pomysłu, Zmieniliśmy również administratora bloga dlatego też niektórzy mogą zauważyć nową nazwę komentującego, będzie zmieniona niebawem na "Alankowy Kuferek" wtedy każdy będzie wiedział o kogo chodzi, zmienimy również zdjęcie profilowe na takie :
Osoby które nas zaobserwowały, również w niedługim czasie mogą liczyć na to samo z naszej strony ponieważ wcześniej miałam problem ze zdjęciem teraz przy nowym administratorze mam nadzieje że nie będzie już tego problemu. Oczywiście osoby które nie mają takiej funkcji będą dodane do "Uwielbiam odwiedzać".
Ostro namawiam do blogowania tatę, twierdzi że chciał by ale nie ma czasu, mam nadzieję że znajdzie choć chwilkę czasami było by mi bardzo miło. Jeśli tato w końcu się ugnie to będą dodane ala podpisy "mama" bądź "tata" pod każdym postem. No i oczywiście będziemy "podpisywać" nasze zdjęcia ;)
To chyba tyle ze spraw organizacyjnych, aaaa no tak nie pamiętam czy wspominałam od 100 posta miałam również numerować posty a ten jest już 101.

Pozdrawiamy ;)

11 komentarzy:

  1. Mi się blog bardzo rozłazi, tzn. muszę na dole suwakiem przesuwać, aby zobaczyć prawą stronę bloga.
    Uwielbiam te wąsy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłoby nam bardzo miło, jakby i tata Alanka nas czasami zaszczycił swoimi postami :) TATO, BLOGUJ!
    Mi się zmiany bardzo podobają, ale o tym już mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany, zmiany, zmiany;)
    U nas Tata udziela się przy blogowaniu, ale jest to tak znikoma pomoc, że na razie blog pozostaje moją własnością;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna grafika! Może faktycznie trochę za szeroko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te zmiany :-) "Lubię to" :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zmiany. Nic mi się nie rozłazi i jest wszystko na miejscu :) A blog nie jest nudny !!! :)

    OdpowiedzUsuń