wtorek, 1 lipca 2014

Miesiąc " U Siebie " !!!

Och co to był za miesiąc, pełen rozterek płaczu radości bałaganu i nowości przede wszystkim. Prawie miesiąc czasu mieszkamy sobie nie w Wielkim a w Świdniku, wynajmujemy mieszkanie w bloku (sporo minusów) na trzecim piętrze ;) (he z wnoszeniem wózka problemu nie ma), jeszcze się przystosowujemy bo hałas od głównej ulicy przeszkadza nie tyle w dzień co w nocy !

 Czemu nie mieszkamy na Wielkim ? Sporo osób nas o to pyta a co mamy powiedzieć ? Przez to że nie mam chrztu czy przez to że zmarł Romka tato ? A może przez to że jednej osobie wiecznie nie pasowało nasze zachowanie po mimo to że tam nie mieszkała ? Chyba wszystko na raz ;) Przynajmniej teraz nikt mi nie marudzi że mam sprzątać wtedy kiedy powie i robić to co powie, no bo sory bardzo ja mam opinie innych ludzi w dupie i gówno mnie obchodzi czy się na mnie gapią jak idę do sklepu bo nie mam chrztu czy mam brudne buty, tu jest Polska tu nikt nie ma prawa Ci narzucić że masz ochrzcić siebie i dziecko bo tak sobie akurat ktoś zażyczy.
Usłyszałam że Polska to nie Irlandia i że w Polsce obowiązuje katolicyzm, hmmm w internecie przeczytałam że niestety nie tylko ;)
Dane GUS na koniec 2011 roku
  1.  katolicyzm – 86,9%
  2.  prawosławie – 1,31%
  3.  protestantyzm – 0,38%
  4.  Świadkowie Jehowy – 0,34%
  5.  buddyzm – ok. 0,04%
  6.  islam – 0,013%
  7.  rodzimowierstwo - ok. 0,01 %
  8.  judaizm – 0,004%

A tak po za tym co tam u nas i u Alka ? A dobrze Alek dzielny raczkuje o czym mogliście się dowiedzieć na  naszym facebooku, już nawet pierwsze próby samodzielnego chodzenia przy pchaczu mieliśmy ;)  mamy 7 ząbków kolejne dwa w drodze, pierwsze zetknięcie z piachem i jeziorem było, pierwszy głośny festyn i przejazd na karuzeli też był ;) nie bardzo lubi swoją nową spacerówkę którą dostałam od koleżanki ( mamy nadzieje że tata kupi nową choć i ta jest całkiem fajna) pierwszy spacer w deszczu był nawet folie na wózek używaliśmy pierwszy raz ;D Oczywiście mamy nadzieje że wakacje a w zasadzie weekendy będą ciepłe bo Alek bardzo lubi jeździć nad jezioro ;)
Założyliśmy instagram choć mama nie ma zielonego pojęcia jak się nim posługiwać ;D coraz bliżej "wielki dzień" Alka hehehe i rodziców też :)
A dodamy zdjęcia z jeziorka nieprzerobione bo tak na prawde postu w planach dziś nie było ;)



8 komentarzy:

  1. super :) zawsze lepiej na swoim

    OdpowiedzUsuń
  2. Duzy juz! Taki duży szok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Duży już! Taki duży szok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To trudne mieliście chwile. Mam nadzieję, że już wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. I dobrze, na zdrowie Wam wyjdzie taka zmiana, będziecie mieli spokój, a to rodzinie jest najbardziej potrzebne.
    Śliczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak Kochany :)
    Teraz przynajmniej będziecie mieć spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co u siebie to u siebie,.... żyjecie jak wam wygodnie a nie jak ktos karze.....
    a synus rośnie :) fajny chłopczyk juz z niego ....
    pozdrawiam
    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń